Wprowadzenie
Tworząc konto użytkownika i korzystając z naszej aplikacji, powierzasz nam informację o sobie. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje dane pozostały bezpieczne. Stworzyliśmy tą politykę prywatności tak, aby była dla wszystkich zrozumiała.
Opisaliśmy tutaj kwestię w jaki sposób korzystamy z danych, które nam przekażesz oraz jak możesz zarządzać swoimi danymi.
Każdy użytkownik przed założeniem konta w aplikacji, powinien zapoznać się z tą stroną. Zaakceptowanie tej polityki prywatności jest niezbędne do rejestracji użytkownika oraz do wykonania usługi.
Administratorem danych jest:
Ciocia Renia sp. z o. o.
NIP: 6783187442
Ul. Fatimska 18/7 Kraków 31-261
Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia, XI Wydział Gospodarczy pod numerem:
KRS 0000868802.
Data utworzenia/modyfikacji polityki prywatności: 06.01.2021
Jakie dane zbieramy
Informacje zapisywane w ramach korzystania z naszych usług mogą obejmować:
- profil użytkownika
- imię i nazwisko
- adres e-mail
- telefon
- hasło – nie mamy dostępu do haseł, są one szyfrowane i używane tylko do autentykacji.
- informacje dotyczące płatności
- adresy dostawy i odbioru zapisane w aplikacji
- treści podane przez użytkownika
- dodatkowe informacje/notatki do zamówień
- informacje podane przy kontakcie z nami
- dane demograficzne
- informacje o transakcji
- historia zamówień
- statusy zamówień
- wybrany sposób płatności
- data i godzina świadczenia usługi
- informacje dotyczące urządzenia
- model i producent urządzenia
- używany język
- wersja systemu
- rozdzielczość ekranu
- informacje nt. awarii aplikacji
Do czego wykorzystujemy informacje
Wszystkie informacje zebrane przez nas są wykorzystywane tylko w celach realizacji usługi oraz w celach analitycznych i marketingowych(tylko jeśli zgoda zostanie wyrażona).
Zebrane dane możemy wykorzystywać też w celach badań i rozwoju tak, aby dostarczać naszym klientom funkcjonalność która ułatwi im życie.
Dodatkowo dane możemy wykorzystywać w przypadku rozpatrywania roszczeń lub sporów prawnych.
Kto ma dostęp do danych
Dostęp do informacji związanych z wykonaniem usługi jest przekazywany do zakontraktowanej przez nas pralni do której zostaje przydzielone zamówienie.
Dane nie są sprzedawane ani przekazywane żadnym firmom marketingowym.
Dodatkowo dane mogą być przekazywane do:
- dostawców usług chmurowych,
- podmiotów przetwarzających płatności,
- dostawców usług marketingowych z których korzystamy.
Ile przechowujemy dane
Informacje powierzone przez użytkowników przechowujemy przez cały okres istnienia konta użytkownika w naszej bazie danych oraz do 5 lat po usunięciu konta. Jest to spowodowane wymogami prawnymi.
Nie mamy możliwości usunięcia Państwa danych osobowych z kopii zapasowych. Podczas ewentualnego przywrócenia kopii zapasowej, niezwłocznie usuniemy odpowiednie Państwa dane.
Korzystając z naszych usług podlegasz pod Ogólne rozporządzenie UE o ochronie danych („RODO”)
Każdy z naszych użytkowników ma prawo do złożenia żądania o:
- Otrzymanie kopi wszystkich informacji jakie posiadamy na Twój temat,
- Poprawę swoich danych,
- Usunięcie danych osobowych (zapoznaj się z zakładką „PRZECHOWYWANIE I USUWANIE DANYCH”)
- żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość danych
Jeżeli uznasz, że dane osobowe są przetwarzane w sposób niewłaściwy lub niezgodny z celem podanym powyżej, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi odnośnie ich przetwarzania do organu nadzorczego. Informujemy również, iż konsekwencją odmowy podania danych będzie brak możliwości realizacji usługi.