Polityka Prywatności

Wprowadzenie

Tworząc konto użytkownika i korzystając z naszej aplikacji, powierzasz nam informację o sobie. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje dane pozostały bezpieczne. Stworzyliśmy tą politykę prywatności tak, aby była dla wszystkich zrozumiała.

Opisaliśmy tutaj kwestię w jaki sposób korzystamy z danych, które nam przekażesz oraz jak możesz zarządzać swoimi danymi.

Każdy użytkownik przed założeniem konta w aplikacji, powinien zapoznać się z tą stroną. Zaakceptowanie tej polityki prywatności jest niezbędne do rejestracji użytkownika oraz do wykonania usługi.

Administratorem danych jest:

Ciocia Renia sp. z o. o.
NIP: 6783187442
Ul. Fatimska 18/7 Kraków 31-261
Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia, XI Wydział Gospodarczy pod numerem:
KRS 0000868802.

 

Data utworzenia/modyfikacji polityki prywatności: 06.01.2021

Jakie dane zbieramy

Informacje zapisywane w ramach korzystania z naszych usług mogą obejmować:

  • profil użytkownika
    • imię i nazwisko
    • adres e-mail
    • telefon
    • hasło – nie mamy dostępu do haseł, są one szyfrowane i używane tylko do autentykacji.
    • informacje dotyczące płatności
    • adresy dostawy i odbioru zapisane w aplikacji
  • treści podane przez użytkownika
    • dodatkowe informacje/notatki do zamówień
    • informacje podane przy kontakcie z nami
  • dane demograficzne
  • informacje o transakcji
    • historia zamówień
    • statusy zamówień
    • wybrany sposób płatności
    • data i godzina świadczenia usługi
  • informacje dotyczące urządzenia
    • model i producent urządzenia
    • używany język
    • wersja systemu
    • rozdzielczość ekranu
    • informacje nt. awarii aplikacji

Do czego wykorzystujemy informacje

Wszystkie informacje zebrane przez nas są wykorzystywane tylko w celach realizacji usługi oraz w celach analitycznych i marketingowych(tylko jeśli zgoda zostanie wyrażona).

Zebrane dane możemy wykorzystywać też w celach badań i rozwoju tak, aby dostarczać naszym klientom funkcjonalność która ułatwi im życie.

Dodatkowo dane możemy wykorzystywać w przypadku rozpatrywania roszczeń lub sporów prawnych.

Kto ma dostęp do danych

Dostęp do informacji związanych z wykonaniem usługi jest przekazywany do zakontraktowanej przez nas pralni do której zostaje przydzielone zamówienie.

Dane nie są sprzedawane ani przekazywane żadnym firmom marketingowym.

Dodatkowo dane mogą być przekazywane do:

  • dostawców usług chmurowych,
  • podmiotów przetwarzających płatności,
  • dostawców usług marketingowych z których korzystamy.

Ile przechowujemy dane

Informacje powierzone przez użytkowników przechowujemy przez cały okres istnienia konta użytkownika w naszej bazie danych oraz do 5 lat po usunięciu konta. Jest to spowodowane wymogami prawnymi.

Nie mamy możliwości usunięcia Państwa danych osobowych z kopii zapasowych. Podczas ewentualnego przywrócenia kopii zapasowej, niezwłocznie usuniemy odpowiednie Państwa dane.

Korzystając z naszych usług podlegasz pod Ogólne rozporządzenie UE o ochronie danych („RODO”)

Każdy z naszych użytkowników ma prawo do złożenia żądania o:

  • Otrzymanie kopi wszystkich informacji jakie posiadamy na Twój temat,
  • Poprawę swoich danych,
  • Usunięcie danych osobowych (zapoznaj się z zakładką „PRZECHOWYWANIE I USUWANIE DANYCH”)
  • żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość danych

Jeżeli uznasz, że dane osobowe są przetwarzane w sposób niewłaściwy lub niezgodny z celem podanym powyżej, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi odnośnie ich przetwarzania do organu nadzorczego. Informujemy również, iż konsekwencją odmowy podania danych będzie brak możliwości realizacji usługi.